Αρχική » Απαντήσεις » Απάντηση στην Θεοδώρα Τσιπούρα: Μύθοι και αλήθειες για το Ισλάμ

Απάντηση στην Θεοδώρα Τσιπούρα: Μύθοι και αλήθειες για το Ισλάμ

Η Θεοδώρα Τσιπούρα είναι από τα άτομα αυτά που επειδή ασχολούνται με την Μέση Ανατολή, νομίζουν, ότι γνωρίζουν και περί Ισλάμ. Συγκεκριμένα, έρχεται να μας «διαφωτίσει» σχετικά με το τι είναι το Ισλάμ και τι δεν είναι. Στην πραγματικότητα όμως, όπως συμβαίνει και με την συντριπτική πλειοψηφία διαφόρων «Ισλαμολόγων» και Αραβολόγων, η Τσιπούρα έχει μαύρα μεσάνυχτα από Ισλαμική θεολογία, πράγμα που δεν της δίνει κανένα δικαίωμα να εκφράζεται και να μιλά για το πιστεύω των Μουσουλμάνων. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο της «Μύθοι και αλήθειες για το Ισλάμ» και έπειτα να διαβάσετε τις γραμμές που ακολουθούν:

Στην αρχή κάποιος ίσως πιστέψει ότι το άρθρο της στέκεται υπέρ των Μουσουλμάνων και του Ισλάμ. Όμως χίλιες φορές ένα συκοφαντικό και επικριτικό άρθρο παρά ένα που στέκεται με τον μανδύα της δήθεν υπεράσπισης. Στην πραγματικότητα, στο άρθρο της, εναντιώνεται στα βασικά θεμέλια της Ισλαμικής πίστεως στο όνομα του μοντερνισμού και της ψευτο-προοδευτικότητας. Ας δούμε μερικά από τα λεγόμενα της και να απαντήσουμε:

Λέει

Πολλοί Μουσουλμάνοι πιστεύουν σε ένα κοσμικό κράτος ενώ οι περισσότεροι Ισλαμιστές δεν υποστηρίζουν την βία ως μέσο επίτευξης του σκοπού τους

Δεν ξέρω ποιοι είναι αυτοί οι «Μουσουλμάνοι» που πιστεύουν σε ένα κοσμικό κράτος όταν ξεκάθαρα διαβάζουμε από το Κοράνι:

 «Και όποιος δεν δικάσει, με βάση τα όσα αποκαλύφθηκαν απ’ τον ΑΛΛΑΧ, αυτοί είναι οι Άπιστοι» Κοράνι 5:44

«Αν όμως τους δικάσεις, τότε δίκασε τους με δικαιοσύνη. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά τους δικαίους». Κοράνι 5:42

«Κι αυτό (παραγγέλλει)’ δίκαζε ανάμεσα τους σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο ΑΛΛΑΧ» Κοράνι 5:49

«Κι αν σ’ οποιοδήποτε πράγμα έχετε διαφορά, η απόφαση του βρίσκεται με τον ΑΛΛΑΧ. Αυτός είναι ο ΑΛΛΑΧ ο Κύριος μου, σ’ Αυτόν εμπιστεύομαι, και σ’ Αυτόν θα επιστρέψω» Κοράνι 42:10

«Μήπως επιδιώκουν την δικαιοσύνη της εποχής της Άγνοιας (προϊσλαμικής εποχής). Ποιος όμως μπορεί να κρίνει, καλύτερα απ’ τον ΑΛΛΑΧ ένα λαό αναμφισβήτητης πίστης» Κοράνι 5:50

Αναφέρει:

Οι βίαιες εικόνες που πράγματι περιέχει το Κοράνι χειραγωγούνται καταλλήλως αντί να ξεχαστούν ή αγνοηθούν όπως έγινε με πολλά χωρία και διδάγματα των δικών μας Γραφών

Η Τσιπούρα καλεί λοιπόν τους Μουσουλμάνους να αγνοήσουν τις «βίαιες εικόνες» που περιέχει το Κοράνι και να αγνοηθούν. Ο Ύψιστος όμως λέει:

«Κι όσοι πάλι έχουν καλά θεμέλια στη γνώση, λένε: “Πιστεύομε σ’ Αυτό (σε ολόκληρο το Κοράνι). Ό,τι περικλείεται στο Βιβλίο έρχεται απ’ τον Κύριο μας”, και κανείς δεν θα δεχτεί νουθεσία παρά μόνο οι άνθρωποι πού έχουν κατανόηση» (Κοράνι3:7)

Όσον αφορά τις δήθεν «βίαιες» εικόνες μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Υπάρχει λοιπόν κανένας Μουσουλμάνος που να αγνοεί η να θέλει να ξεχάσει ορισμένα από τα εδάφια του Κορανίου; Είναι δυνατόν από την στιγμή που πιστεύει ότι είναι ο λόγος του Ύψιστου να ξεχάσει η να αγνοήσει ένα μέρος και να τηρεί άλλο; Προσέξτε τι απαντά ο Ίδιος ο Δημιουργός:

«Μήπως πιστεύετε σ’ ένα μέρος μονάχα του Βιβλίου κι αρνείστε το υπόλοιπο;» (Κοράνι 2:85)

Λέει:

Κάτι άλλο που ξενίζει τον σύγχρονο Δυτικό είναι η απουσία σαφούς διαχωρισμού Κράτους και Εκκλησίας. Έχουμε μάθει να θεωρούμε δεδομένο πως η πίστη  είναι μία προσωπική υπόθεση που περιορίζεται στην ιδιωτική σφαίρα. Για το Ισλάμ αυτό είναι λιγότερο ξεκάθαρο καθώς ξεκίνησε ταυτόχρονα ως θρησκεία και ως κρατικό μόρφωμα ενώ ο ιδρυτής του ήταν ταυτόχρονα θρησκευτικός ηγέτης, πολιτικός και στρατηλάτης.

Παρόλο που στην αρχή προσπαθεί να πείσει τον αναγνώστη ότι πολλοί Μουσουλμάνοι πιστεύουν σε ένα κοσμικό κράτος, παραδέχεται ότι ο Προφήτης Μουχάμαντ (ειρήνη και ευλογία σε αυτόν) και γενικά το Ισλάμ ξεκίνησε ως «θρησκεία και ως κρατικό μόρφωμα ενώ ο ιδρυτής του ήταν ταυτόχρονα θρησκευτικός ηγέτης, πολιτικός και στρατηλάτης» κάτι που ξεκάθαρα δείχνει ότι το Ισλάμ δεν είναι ένα πιστεύω μόνο αλλά και ένας ολοκληρωτικός κώδικας ζωής που ρυθμίζει κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Συνεπώς το Ισλάμ δεν υποστηρίζει το κοσμικό κράτος.

Λέει:

Ένα άλλο στερεότυπο για το Ισλάμ είναι αυτό που το παρουσιάζει ως οπισθοδρομικό και στάσιμο. Το Ισλάμ βέβαια, όπως και οι περισσότερες θρησκείες στον κόσμο, στηρίζεται σε κείμενα που γράφτηκαν δεκάδες αιώνες πριν. Κάθε θρησκεία όμως εξελίσσεται σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό και προσαρμόζεται με διαφορετικό τρόπο στις νέες πραγματικότητες και προκλήσεις.  Οι διανοητές του Ισλάμ προβαίνουν συνεχώς σε μία επανανάγνωση και επανερμηνεία του Κορανιού, της παράδοσης και του συνόλου του θεολογικού έργου δίνοντας νέες απαντήσεις σε σύγχρονα ερωτήματα. Παράδειγμα αποτελεί η έννοια της «shura», δηλαδή της διαδικασίας διαβούλευσης την οποία ενθαρρύνει το Κοράνι πριν τη λήψη μιας απόφασης,  στη βάση της οποίας πολλοί Μουσουλμάνοι θεολόγοι προσπαθούν να θεμελιώσουν τη δημοκρατία ως σύστημα Ισλαμικά εγκεκριμένο.

Εδώ βεβαίως δύσκολα μπορεί να καταλάβει ένα άτομο το οποίο δηλώνει ως θρησκεία την αθεΐα. Το Ισλάμ δεν μπορεί να αλλάξει γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει χώρος για καμία προσθαφαίρεση. Η προσθαφαίρεση, η ανάπτυξη, και η εξέλιξη ανήκουν καθαρά σε ένα ανθρώπινο σύστημα και όχι σε κάτι το οποίο είναι αποκεκαλυμμένη αλήθεια. Η καινούρια ανάγνωση και η ερμηνεία είναι στοιχεία ανθρώπινα για ένα ανθρώπινο σύστημα. Στον θεϊκό Νόμο δεν χωρά καμία ανάπτυξη και επανεξέταση. Ο Ύψιστος λέει:

«Σήμερα τελειοποίησα για σας τη Θρησκεία σας, συμπλήρωσα και διάλεξα για Θρησκεία σας το Ισλάμ» (Κοράνι 5:3)

Κάτι λοιπόν που έχει τελειοποιηθεί από τον Κύριο, πως ο άνθρωπος θα έρθει να το «εξελίξει» περαιτέρω με βάση τα θέλω του και τις επιθυμίες του; Η αρρώστια του αθεϊσμού και της αθρησκείας που καλεί σε συμβιβασμό του ανθρώπου με βάση την κάθε εποχή είναι μη αποδεκτή από τους Μουσουλμάνους. Ο άνθρωπος είναι  αυτός που οφείλει να συμβιβαστεί σε αυτά που θέλει ο Δημιουργός και όχι το αντίθετο.

Η Τσιπούρα αναφέρει επίσης το σύστημα διαβούλευσης «Shooraa» πριν ληφθεί μια απόφαση, όμως αυτό, πέρα που δεν είναι υποχρεωτικό παρά μόνο για σημαντικές υποθέσεις μεταξύ του ηγέτη και των Ουλεμά, η απόφαση απορρέει από το Κοράνι και την Προφητική παράδοση (Σούννα). Το σύστημα της Δημοκρατίας δεν μπορεί ποτέ να γίνει αποδεκτό από το Ισλάμ και αυτό γιατί η Δημοκρατία εκφράζει Πολυθεϊστικά στοιχεία. Ο Ύψιστος λέει:

«Δεν είναι σωστό σ’ ένα Πιστό κι ούτε σε μια Πιστή, όταν για μια υπόθεση που έχει ληφθεί η απόφαση από τον ΑΛΛΑΧ κι από τον Απόστολο Του, να έχουν την ελεύθερη επιλογή για την απόφαση τους. Κι αν κανείς δεν υπακούει στον ΑΛΛΑΧ και στον Απόστολο Του, τότε βρίσκεται σε φανερή πλάνη.» (Κοράνι 33: 36)

Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε την ομιλία Ισλάμ και Δημοκρατία εδώ

Τέλος αναφέρει:

Το Ισλάμ δεν είναι κάτι ενιαίο, μονοδιάστατο ή στατικό . Το Ισλάμ από μόνο του δεν είναι καλό ή κακό.  Ο τρόπος που εκλαμβάνεται και εφαρμόζεται εξαρτάται πάντα από τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες, την ιστορική συγκυρία και την προσωπική ιδιοσυγκρασία. Ο θρησκευτικός φονταμενταλισμός –όπως και κάθε άλλη μορφή εξτρεμισμού- είναι προϊόν σάπιων κοινωνιών, χρεοκοπημένων πολιτικών συστημάτων και περιθωριοποίησης εξοργισμένων πολιτών. Πριν λοιπόν καταδικάσουμε με αποτροπιασμό μία ολόκληρη θρησκεία και ευλογήσουμε τα γένια μας, ας συλλογιστούμε τον τρόπο που αυτή χρησιμοποιείται και χειραγωγείται ώστε να βγάλουμε συμπεράσματά για τη δική μας κοινωνία και τους δικούς μας Ταλιμπάν.

Με πιο απλά λόγια το Ισλάμ για την Τσιπούρα είναι ένα σύστημα «μπάτε σκύλοι αλέστε» έρμαιο σε κάθε ανθρώπινη ερμηνεία και αντίληψη. Όμως το Ισλάμ είναι συγκεκριμένο. Είναι το Ισλάμ του Κορανίου, της Προφητικής παράδοσης (Σουννα) και της κατανόησης των μαθητών του και πρώτων οπαδών (Σαχάμπα). Το Ισλάμ έχει την «Ορθοδοξία» του και την αυθεντικότητα του και οτιδήποτε είναι πέρα από αυτό είναι αίρεση και πλάνη. Το Ισλάμ έχει βασικές αρχές και συγκεκριμένες θεολογικές και επιστημονικές μεθοδολογίες κατανόησης. Περισσότερα μπορείτε να ακούσετε εδώ

Όπως είπαμε στην αρχή, παρόλο που η Τσιπούρα είχε καλή πρόθεση, παρουσίασε το Ισλάμ ως κάτι εντελώς μη Ισλαμικό. Αυτά τα άτομα έχουν μεγάλη ανάγκη για Ισλαμική θεολογική παιδεία. Έχουμε μπουχτίσει με τους διάφορους αραβολόγους και αναλυτές γεωπολιτικών να παρουσιάζονται στην Δύση ως ειδικοί περί Ισλάμ. Αυτό κάποτε πρέπει να αλλάξει. 

Άχμαντ Ελντίν

Προτεινόμενο άρθρο:

Στέκει ο όρος «πολιτικό» Ισλάμ; 

 

Advertisements

8 Σχόλια

  1. Ο/Η Αφύλαχτος λέει:

    Μπράβο, Αχμάντ, που παραδέχεσαι την αλήθεια.
    Η ελευθερία του λόγου δεν αναγνωρίζεται στο ισλάμ. Ο κοινωνικός διαχωρισμός είναι ξεκάθαρος ανάμεσα στους ντιμί, οι οποίοι θεωρούνται ελαφρώς καλύτεροι από ζώα, και τους μουσουλμάνους.
    Ανθρώπινα δικαιώματα και ισλάμ είναι έννοιες ασυμβίβαστες.

    • Ο/Η Ahmed Eldin λέει:

      Το άρθρο απαντά σε κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που απελπιστικά προσπαθείς να δηλώσεις. Όσον αφορά για τους «Δήμμι» και για τη προστασία τους θα παρακαλούσες να έχετε ανάλογες νομολογίες μιας και τους επιτρέπουν να τηρούν το πιστεύω τους στις κοινότητες τους με αντίθεση τον χριστιανικό «θεό» της αγάπης που διέταξε σφαγή σε γυναίκες και παιδιά των αλλόθρησκων(αριθμοί). Κοινωνικός διαχωρισμός δεν σημαίνει ότι είναι ζώα. Ίσως μπέρδεψες τα βιβλία που διαβάζεις, μιλάμε για το Κοράνι και όχι για την Παλαιά Διαθήκη.

      • Ο/Η Αφύλαχτος λέει:

        Ξέρεις τι μου θυμίζει η απάντησή σου, Αχμάντ;
        Όταν συζητώ για την έλλειψη ελευθεροτυπίας στην Ελλάδα, ένα επιχείρημα που ακούω είναι: «Υπάρχουν και χειρότερα» (Βόρεια Κορέα, Ιράν κτλ).
        Αυτό το επιχείρημα είναι ο ορισμός του ωχαδερφισμού, δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Δεν πρέπει να συγκρίνεσαι με τους χειρότερους, αλλά με τους καλύτερους.
        Τώρα για τα όσα ανέφερες για τη βίβλο, συμφωνώ απολύτως. Η βίβλος δεν καμία ηθική, ιστορική ή λογοτεχνική αξία.
        Όμως η διαφορά είναι πως δεν υπάρχει, ευτυχώς, ούτε μία χώρα στον πλανήτη της οποίας το νομικό ή πολιτικό σύστημα βασίζεται εξ ολοκλήρου στην βίβλο.
        Ας είμαστε ειλικρινείς.
        Το Μεσαίωνα, οι ισλαμικές χώρες είχαν το επιστημονικό, και επομένως το κοινωνικό, πλεονέκτημα σε σύγκριση με τις χριστιανικές χώρες, αλλά τώρα πια δεν υπάρχουν χριστιανικές χώρες και οι ισλαμικές χώρες έχουν χάσει το πλεονέκτημα σε σύγκριση με τα κοσμικά κράτη.
        Όσο για τους «δήμμι» θα επιμείνω στη θέση μου πως θεωρούνται ζώα στο ισλάμ, και υπάρχουν χωρία στο κοράνι και στη/ο σούνα που συμφωνούν μαζί μου.

      • Ο/Η Ahmed Eldin λέει:

        Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις η να μην θες να καταλάβεις. Θα προσπαθήσω να στο απλοποιήσω πιο πολύ. Ένας που πιστεύει στον Θεό, και συγκεκριμένα ένας Μουσουλμάνος, ακολουθεί αυτό που του λέει ο Κύριος Του. Το Ισλάμ είναι ένας τρόπος ζωής (όχι μόνο πνευματικότητα) που διέπει την ζωή του πιστού μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Αυτό είναι η δικιά μας ελευθερία. Μια ελευθερία που ένας άθεος δεν μπορεί να καταλάβει. Η υποταγή μας είναι στον Δημιουργό μας και σε κανέναν άλλον. Είναι αυτή η υποταγή που έδωσε αυτήν την ώθηση στην επιστήμη που λες και έχει καταγράψει η ιστορία υπέρ των Μουσουλμάνων. Αυτό που βλέπουμε σήμερα από τους Μουσουλμάνους, να βρίσκονται σε αυτήν την θέση, είναι πολύ απλά γιατί δεν είναι προσκολλημένοι στον Κοράνι και στην Σούννα όπως ήταν. Οι Χριστιανοί γνώρισαν μεσαίωνα γιατί ΗΤΑΝ προσκολλημένοι στα πιστεύω τους ενώ οι Μουσουλμάνοι γεύονται σήμερα τον μεσαίωνα τους γιατί ΔΕΝ είναι προσκολλημένοι στο πιστεύω τους. Μην είσαι εγωιστής. Υπάρχει και ένας άλλος πολιτισμός, διαφορετικός από τον Δυτικό, που βασίζεται στον Θεό και μόνο κάτι που στα κοσμικά κράτη που λες το Ισλάμ γνωρίζει μια απίστευτη ανάπτυξη από τις μαζικές μεταστροφές σε αυτό. Όσο για τους Δήμμι μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις. Είσαι το λιγότερο αμόρφωτος (όχι αγράμματος) περί Ισλάμ για να έχεις προσωπική άποψη. Διαβάζεις αυτά που θέλεις και δεν μελετάς αντικειμενικά

  2. Ο/Η terlik λέει:

    Και αυτοί που δολοφονούν και αποκεφαλίζουν, στο όνομα του Αλλάχ, αλλόθρησκους ή μη, επίσης πιστεύουν πως ακολουθούν το Ισλάμ ως τρόπο ζωής.

    Πεφτετε σε αντιφάσεις, όσο καλή προπαγάνδα και να κάνετε.

    • Ο/Η Ahmed Eldin λέει:

      Στο όνομα του Θεού Χριστιανοί, Ιουδαίοι, Βουδιστές, μέχρι και οπαδοί της αγάπης σκοτώνουν και δολοφονούν. Τι σημαίνει αυτό; Λες ότι πέφτω σε αντιφάσεις μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα; Θα σε παρακαλούσα όμως να είσαι συγκεκριμένος χωρίς αερολογίες.

  3. Ο/Η Θεοδώρα Τσιπούρα λέει:

    Να σας πληροφορήσω οτι έχω όσο δικαίωμα να μιλάω για το Ισλάμ όσο ο κάθε τυχαίος Μουσουλμάνος που αυτο-αναγορεύεται εκπρόσωπος όλης της Ummah και μιλάει εξ ονόματος του κάθε πιστού ξεχωριστά. Δεν είστε σε θέση να ορίζετε εσείς ποιος είναι «πραγματικός» Μουσουλμάνος και ποιος όχι, ποιο είναι το «πραγματικό» Ισλάμ και ποιο όχι ούτε ποια είναι η Ορθοδοξία του. Στο θεολογικό σύστημα του Ισλαμ υπάρχει εκ των πραγμάτων πολυφωνία. Όσους στίχους του Κορανιου και να παραθέσετε υπάρχουν Μουσουλμάνοι που τους αντιλαμβάνονται διαφορετικά και fatwas που τους ερμηνεύουν διαφορετικά καθώς και στίχοι που μιλούν για κάτι αντίθετο. Και (ευτυχώς) υπάρχουν παρα πολλοί πιστοι που διαφωνούν μαζί σας..

    Σε κάθε θρησκεία υπάρχουν αυτοί που θεωρούν οτι αντιπροσωπεύουν την υπέρτατη αλήθεια και οι άλλοι χασαν το αυθεντικό νόημα κάπου στο δρόμο. Είναι οι λεγόμενοι φονταμενταλιστές -και συνήθως είναι και γραφικοί. Γνωρίζω αρκετά από Ισλαμική Θεολογία αλλα έχετε δίκιο, δεν μίλησα ως θεολόγος γιατί αυτό δε θα αρκούσε για να εξηγησεί τι σημαίνει, πώς εφαρμόζεται και πώς γίνεται αντιληπτό το Ισλαμ σήμερα.

    Η εξέλιξη και η συνεχής επανερμηνεία του Ισλαμ δεν είναι κατι που πρεσβεύω εγώ προσωπικά αλλά κατι που συμβαίνει στην πραξη, είτε το θέλετε, είτε οχι. Εγώ απλώς θεώρησα καθήκον μου να πληροφορήσω για την εγγενή αυτή διαδικασία όσους γνωρίζουν το Ισλάμ μόνο από τα λόγια των φανατικών επειδή αυτόι τυχαίνει απλά να κανουν τον περισσότερο θόρυβο. Don’t shoot the messenger :)

    • Ο/Η Ahmed Eldin λέει:

      Κυρία Τσιπούρα,

      Δυστυχώς δεν μας λέτε κάτι καινούριο με αποτέλεσμα να επαναλαμβάνεστε (κουραστικά). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σαν Μουσουλμάνοι θεολόγοι και ιεραπόστολοι έχουμε μεγαλύτερο δικαίωμα από εσάς να εκφραζόμαστε για το πιστεύω μας και να λέμε τι είναι Ισλάμ, και κυρίως τι δεν είναι Ισλάμ, προστατεύοντας το από φωνές που στόχο έχουν να εκδυτικήσουν την πίστη μας.

      Ακόμα και στον τελευταίο αμόρφωτο Μουσουλμάνο θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη γνώμη του από ότι την δική σας μιας και αυτός βιώνει την πίστη του ενώ εσείς μιλάτε υπό το πρίσμα του αθεϊσμού/αθρησκείας. Δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα να εκφράζεστε για κάτι που δεν ξέρετε και έχετε μαύρα μεσάνυχτα, όπως μας το αποδείξατε, μιας και αποτύχατε να επιχειρηματολογήσετε (έστω και θεολογικά όπως λέτε ότι γνωρίζετε – αν γνωρίζετε).

      Δεν ορίζουμε εμείς ποιος είναι Μουσουλμάνος και ποιος όχι, τι είναι το Ισλάμ και τι όχι. Ο Ύψιστος είναι αυτός που ορίζει, ο Προφήτης Του, οι μαθητές του, και οι λόγιοι. Με αποδείξεις. Έχετε να μας παραθέσετε κάτι αντίθετο; Με πηγές; Με επιχείρημα; Αν όχι, τότε καθιστέ στην άκρη ανοίξτε τα αυτιά σας (τα μάτια σας μάλλον) ακούστε η διαβάστε, και ίσως ωφεληθείτε γιατρεύοντας την άγνοια σας.

      Να σας διορθώσω επίσης λέγοντας ότι πολυφωνία στο Ισλάμ υπάρχει μόνο στο σύστημα νομολογίας του όχι στο θεολογικό και δογματικό πεδίο. Το Ισλάμ είναι ένα, ενιαίο, και από εκεί και πέρα υπάρχουν τα αιρετικά στοιχεία και τα παρακλάδια. Ο Απόστολος (ειρήνη και ευλογία σε αυτόν) είπε: «Οι Ιουδαίοι χωρίστηκαν σε 71 αιρέσεις, και οι Χριστιανοί χωρίστηκαν σε 72 αιρέσεις, και η Ούμμα μου θα χωριστεί σε 73 αιρέσεις, ΟΛΕΣ αυτές θα είναι στην φωτιά εκτός από μια. Οι σαχάμπα τον ρώτησαν: Ποια είναι αυτή Απόστολε του ΑΛΛΑΧ (που θα σωθεί); Απάντησε: Η Τζαμαά!»( Τζαμαά είναι η ομάδα αυτή που ακολουθεί το Κοράνι την Σούννα και τους Σαχάμπα) (Τιρμιδί χαντίθ νούμερο 2641)

      Τα κείμενα σας αναιρούν όπως βλέπετε. Έχετε να μας παραθέσετε κάτι αντίθετο; Με πηγές; Με επιχείρημα; Αν όχι, τότε καθίστε στην άκρη και μην ανακατεύεστε με θέματα που δεν γνωρίζετε.

      Λέτε «Όσους στίχους του Κορανιου και να παραθέσετε υπάρχουν Μουσουλμάνοι που τους αντιλαμβάνονται διαφορετικά και fatwas που τους ερμηνεύουν διαφορετικά καθώς και στίχοι που μιλούν για κάτι αντίθετο». Εδώ φαίνεται και η ασυνέπεια σας. Γνωρίζω και καταλαβαίνω ότι δεν σας αρέσει να παραθέτουμε Κορανικά χωρία που σας αποδεικνύουν λάθος αλλά το Κοράνι για εμάς είναι η κύρια πηγή. Αν θέλετε να μιλήσετε για το Ισλάμ οφείλετε να κάνετε ορθή χρήση του Κορανίου (κατά τα άλλα ξέρετε από θεολογία). Δεν καλύπτεστε με την άστοχη δήλωση σας αυτή, για την ακρίβεια εκτίθεστε και αποδεικνύετε την θέση μου. Η ερμηνεία του Κορανίου έχει μια μέθοδο. Όλα τα χωρία του ερμηνεύονται και επεξηγούνται με ομοφωνία διότι η ερμηνευτική προσέγγιση πηγάζει πρώτα από το ίδιο το Κοράνι και έπειτα από τον ίδιο τον Προφήτη. Ο Ύψιστος λέει:

      «και στείλαμε (ακόμη) σε σένα κάτω το Κοράνιο, για να εξηγήσεις στους ανθρώπους καθαρά, εκείνο που έχει σταλεί σ’ αυτούς, και… ίσως μπορέσουν να σκεφτούν». {Κοράνι 16:45}

      Έπειτα, πηγές ερμηνείας και εξήγησης είναι και η γνώμη των μαθητών του Αποστόλου (σαχάμπα) καθώς επίσης και των μαθητών τους. Βλέπετε λοιπόν ότι έχουμε μια συγκεκριμένη ερμηνευτική προσέγγιση. Το Ισλάμ δεν είναι «μπάτε σκύλοι αλέστε» έρμαιο σε κάθε ανθρώπινη ερμηνεία και αντίληψη όπως απελπιστικά θέλετε να δείξετε (λογω αθεΐας). Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί σας λέω ότι έχετε μαύρα μεσάνυχτα περι Ισλάμ και θα πρέπει να μην ασχολείστε με αυτό γιατί το μόνο που καταφέρνετε είναι να παραπληροφορείτε τον κόσμο.

      Ο κάθε ένας μπορεί να αντιληφτεί όπως θέλει ότι θέλει. Είναι πολύ εύκολο. Το ζητούμενο όμως είναι αυτό που παραθέτει να το κάνει με απόδειξη από τα ιερά κείμενα και με την κατανόηση των πρώτων ενάρετων προκατόχων. Συμφωνώ ότι ο κάθε ένας μπορεί να υποστηρίξει ότι θέλει. Η Ισλαμική Ορθοδοξία όμως έχει την διαχωριστική της γραμμή που είναι με βάση την κατανόηση των πρώτων Μουσουλμάνων με αρχή τον Προφήτη και τους σαχάμπα (πρώτους συντρόφους), όχι με βάση την επιθυμία του κάθε τυχαίου και άσχετου (σαν και εσάς ένα παράδειγμα).

      Καταυτόν τον τρόπο λοιπόν ορίζεται η υπέρτατη αλήθεια καθώς επίσης ο διαχωρισμός από την κακοδοξία και την αίρεση (μπορείτε επίσης να δείτε το άρθρο «η έννοια της αίρεσης στο Ισλάμ»)

      Τέλος, να σας παρακαλέσω να μην ψεύδεστε και να μην κοροϊδεύετε τους αναγνώστες σας (και κυρίως τον εαυτό σας) λέγοντας αυτά που μου λέτε και εδώ, ότι δήθεν γνωρίζετε από Ισλαμική θεολογία. Τα παραπάνω θεωρώ ότι είναι αρκετά για να δει κανείς ότι δεν έχετε καμία παιδεία περί Ισλάμ. Άλλωστε οι πρώτες γραμμές του άρθρου είναι αρκετές για να περιγράψουν την κατάσταση σας. Μην μπερδεύετε τα μεσανατολικά με την Θεολογία.

      Μην βγαίνετε λοιπόν κυρία Τσιπούρα έξω από τα νερά σας. Όταν μιλάτε για το Ισλάμ είστε σαν το ψάρι έξω από το νερό του :-)

Στο AhmadEldin.blog θεωρώ ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζεται, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υιοθετώ τις απόψεις αυτές. Το κάθε σχόλιο εκφράζει τον σχολιαστή και μόνο. Παρακαλώ πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Σχόλια με ύβρεις, ειρωνείες, προκλήσεις, χλευασμούς, θα διαγράφονται αυτόματα

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s