Ψευτο-Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος: Οι μπαχαλάκηδες της Αραβικής Άνοιξης επανήλθαν στη πλατεία Συντάγματος – الرد على الثوار

بسم الله الرحمن الرحيم

Οι πολιτικάντηδες της «Μουσουλμανικής» ψευδό-ένωσης Ελλάδος κάλεσαν τους Μουσουλμάνους  της Αθήνας να κατέβουν στο Σύνταγμα για συμπαράσταση, όπως υποστηρίζουν, στον Αιγυπτιακό λαό. Μόνο που με αυτόν τον τρόπο δεν συμπαραστέκονται, αλλά πληγώνουν την Αίγυπτο, τον λαό της και εναντιώνονται στις ξεκάθαρες εντολές του Ισλάμ.

Η ψευτο-ένωση που ονομάζεται «Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος», ενώ στην πραγματικότητα έπρεπε να λέγεται «Ένωση Αδελφών Μουσουλμάνων Ελλάδος» είναι μια πολιτική οργάνωση με στήριξη από τρομοκρατικές οργανώσεις, η οποία επιθυμεί, για κερδοσκοπικούς, πολιτικούς και κομματικούς σκοπούς, την αποσταθεροποίηση της χώρας και όχι την εύρυθμη λειτουργία της. Πρόκειται για μια οργάνωση που καταπατά συνεχόμενα τους κανόνες του Ισλάμ και συγκεκριμένα την προφητική παράδοση (Σούννα), σε διάφορα θέματα, έτσι ώστε να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα τρίτων χωρών για τα οποία χρηματοδοτείται.

Οι γνωστοί αυτοί μπαχαλάκηδες που συστηματικά αμαυρώνουν την εικόνα του Ισλάμ και των Μουσουλμάνων, επιθυμούν ένα νέο κύκλο απόλυτου χάους στις Μουσουλμανικές κοινωνίες, νέες ταραχές, καταστροφές, εις το όνομα μιας ψευτο ελευθερίας και δήθεν καλυτέρευσης, με απώτερο σκοπό την κατάληψη της εξουσίας από τους ομοϊδεάτες τους. Δεν είναι τίποτα άλλο πάρα προδότες της Αιγύπτου, του λαού της, και εχθροί του Ισλάμ.

Πόσο γρήγορα ξέχασαν τις καταστροφές του 2011. Πόσο γρήγορα ξέχασαν τις δολοφονίες αθώων ανθρώπων. Πόσο γρήγορα ξέχασαν τις θηριωδίες. Όλα αυτά ξεχάστηκαν όταν επανήλθε στο προσκήνιο η πολιτική και η κομματική κερδοσκοπία. Ουδέποτε τους ένοιαξε να στραφούν στα λόγια του Προφήτη μας, صلى الله عليه وسلم:

Διαβάζουμε σε μια προφητική ρήση (χαντίθ): ο Χουδάηφα Ίμπν Υαμααν ρώτησε τον Απόστολο:

«Απόστολε του Αλλάχ, χωρίς καμία αμφιβολία βιώσαμε άσχημες – κακές εποχές (προ Ισλαμικές) και ο Αλλάχ μας έφερε καλές εποχές (Ισλαμική περίοδος) τις οποίες ζούμε τώρα. Θα υπάρξουν άραγε κακές στιγμές μετά από αυτήν την καλή; Ο Απόστολος απάντησε «ναι». Είπα (ο Χουδάηφα Ίμπν Υαμααν) «θα υπάρξουν έπειτα καλές μετά από τις κακές αυτές εποχές»; Απάντησε «ναι». Είπα, «θα υπάρξουν κακές πάλι έπειτα από αυτές τις καλές», είπε, «ναι». Ρώτησα, «πως θα γίνει αυτό». Είπε, «Θα υπάρξουν κυβερνήτες που δεν θα καθοδηγούν με την καθοδήγηση μου και δεν θα υιοθετούν τους τρόπους μου (Σούννα). Ανάμεσα τους θα υπάρχουν άνδρες που θα έχουν σατανικές καρδιές στα ανθρώπινα σώματα τους». Είπα, «και τι να κάνω Απόστολε του Αλλάχ αν συμβεί να ζήσω τέτοιες εποχές»; Απάντησε, «Να υπακούς τον κυβερνήτη και να τηρείς τις εντολές του, ακόμα και εάν σε μαστιγώνει και σου αρπάζει την περιουσία, να ακούς και να υπακούς» {από την συλλογή του Ιμάμ Μούσλιμ, 1847}

Ο Προφήτης صلى الله عليه وسلم είπε:

«Μετά από εμένα θα δείτε κυβερνήτες που δεν θα σας δίνουν τα δικαιώματα σας, αλλά εσείς πρέπει να τους τα δίνεται (σχετικά με την υπακοή) και κάντε υπομονή μέχρι να με συναντήσετε (την Ημέρα της Κρίσης)» {Μπουχάρι, 7057}

Σε μια άλλη αυθεντική ρήση του Αποστόλου διαβάζουμε τον Προφήτη να λέει:

«Μετά από εμένα θα δείτε έντονη ρουσφετολογία (από τους κυβερνήτες σας) και εγωισμό από μεριά τους και θα δείτε πράγματα για τα οποία θα διαφωνείτε. Οι Σαχάμπα (μαθητές) ρώτησαν: «Απόστολε του Αλλάχ, τι μας διατάζεις να κάνουμε σε περίπτωση που πετύχουμε αυτές τις εποχές;» Είπε ο Προφήτης: «Να εκπληρώνεται τις υποχρεώσεις σας (αποδίδοντας τα δικαιώματα των κυβερνητών) και να ζητάτε από τον Αλλάχ την εκπλήρωση των δικαιωμάτων σας» {Μούσλιμ, νο.1843}

Ο Αλλάμα Ίμπν Ουθαημήν σχολιάζει στο Τα’αλίκ άλα Σαχίχ Μούσλιμ (σχολιασμός για τα αχαντίθ του Ιμάμ Μούσλιμ), τόμος 9, σελ.274:

«Κοιτάτε πόσο σοφή είναι αυτή η καθοδήγηση και η συμβουλή. Όταν βλέπουμε πράγματα από τους κυβερνήτες μας που πιστεύουμε ότι είναι λάθος, εκπληρώνουμε κανονικά τις υποχρεώσεις μας προς αυτούς και ζητάμε από τον Αλλάχ τα δικαιώματα μας. Δεν λέμε: «δεν θα υπακούσουμε τον κυβερνήτη επειδή δεν μας δίνει τα δικαιώματα μας». Διότι μπορεί να μας εμποδίζει από τα δικαιώματα μας και να μας αδικεί, όμως αυτή η αδικία του δεν μας επιτρέπει να μην του αποδώσουμε τα δικά του δικαιώματα, διότι πράγματι, σε αυτήν την περίπτωση θα είχαμε μεγάλες δοκιμασίες και χάος»

Ο μεγάλος Ιμάμης, ο Ιμάμ αν Νάουαουι, σχολιάζοντας αυτά τα αχαντίθ, στο Σάρχ Σαχίχ Μούσλιμ νο.1840 , λέει:

وَأَمَّا الْخُرُوجُ عَلَيْهِمْ وَقِتَالُهُمْ فَحَرَامٌ بِإِجْمَاعِ الْمُسْلِمِينَ وَإِنْ كَانُوا فَسَقَةً ظَالِمِينَ وَقَدْ تَظَاهَرَتِ الْأَحَادِيثُ بِمَعْنَى مَا ذَكَرْتُهُ وَأَجْمَعَ أَهْلُ السُّنَّةِ أَنَّهُ لَا يَنْعَزِلُ السُّلْطَانُ بِالْفِسْقِ وَأَمَّا الْوَجْهُ الْمَذْكُورُ فِي كُتُبِ الْفِقْهِ لِبَعْضِ أَصْحَابِنَا أَنَّهُ يَنْعَزِلُ وَحُكِيَ عَنِ الْمُعْتَزِلَةِ أَيْضًا فَغَلَطٌ مِنْ قَائِلِهِ مُخَالِفٌ لِلْإِجْمَاعِ قَالَ الْعُلَمَاءُ وَسَبَبُ عَدَمِ انْعِزَالِهِ وَتَحْرِيمِ الْخُرُوجِ عَلَيْهِ مَا يَتَرَتَّبُ عَلَى ذَلِكَ مِنَ الْفِتَنِ وَإِرَاقَةِ الدِّمَاءِ وَفَسَادِ ذَاتِ الْبَيْنِ فَتَكُونُ الْمَفْسَدَةُ فِي عَزْلِهِ أَكْثَرَ مِنْهَا فِي بَقَائِهِ

«Όσον αφορά την επανάσταση ενάντια στον κυβερνήτη και τον πόλεμο εναντίον του, τότε απαγορεύεται με συναίνεση των Μουσουλμάνων, ακόμα και αν είναι αμαρτωλός και άδικος (καταπιεστής). Έχω αναφέρει πολλές αφηγήσεις με αυτό το νόημα. Οι οπαδοί της Σούννα έχουν συμφωνήσει ότι ο κυβερνήτης δεν πρέπει να ανατρέπεται από την ηγεσία εξαιτίας των αμαρτιών του. Και όσον αφορά την θέση που αναφέρεται στα νομολογικά βιβλία από ορισμένους, ότι πρέπει να ανατραπεί, οπου είναι και η θέση των Μου’ατάζιλα, τότε πρόκειται για ένα σοβαρό ατόπημα (λάθος θέση) από μεριά τους και εναντιώνεται στην συναίνεση. Οι λόγιοι έχουν αναφέρει ότι ο λόγος που απαγορεύεται η ανατροπή και η επανάσταση κατά του (κυβερνήτη) έχει να κάνει με τις δοκιμασίες, τις αιματοχυσίες και τις καταστροφές που περιέχει αυτή η μέθοδος. Διότι το κακό που θα προκληθεί, κατά την ανατροπή του κυβερνήτη, είναι εξαιρετικά μεγαλύτερο συγκριτικά με την παραμονή του στην ηγεσία»

Όλοι οι Ουλαμά των Σάλαφ (ενάρετων Μουσουλμάνων προκατόχων) συμφωνούν με συναίνεση ότι απαγορεύεται η εναντίωση με επαναστάσεις και εξεγέρσεις προς τον Μουσουλμάνο κυβερνήτη ακόμα και είναι από τους χειρότερους τυράννους. {Μουκάντιμα αρ Ρισάλα, του Ιμάμη Ίμπν Άμπου Ζάηντ αλ Καηραουάνι, σελ. 176}

Η επανάσταση δεν φέρνει καμία ποιοτική αλλαγή και καμία καλυτέρευση. Το αντίθετο, οδηγεί σε αιματοχυσίες, σφαγές, εμφυλίους, καταστροφές και πολλά άλλα παρόμοια. Ο μεγάλος Ιμάμης, ο Χάσαν αλ Μπάσρι, εύστοχα παρατήρησε:

«εάν ο κόσμος έκανε υπομονή με τους άδικους κυβερνήτες του τότε δεν θα αργούσε να έρθει η διέξοδος από τον Αλλάχ. Όμως ο κόσμος βιάζεται με το ξίφος και καταλήγει να μένει με αυτό (δηλ να σκοτώνεται). Μα τον Αλλάχ οι επαναστάτες δεν φέρνουν καλό ούτε για μια μόνο ημέρα» {Ταμπακάτ αλ Κούμπρα, του Ίμπν Σάαντ}

Αυτήν την Σούννα (το να κρατάμε υπομονή με τους Κυβερνήτες) δυστυχώς όχι μόνο την έχουμε ξεχάσει αλλά την έχουμε αντικαταστήσει με διάφορες κομουνιστικές/μαρξιστικές (δηλαδή αθεϊστικές) θεωρίες, τις επαναστάσεις και τις εξεγέρσεις. Η επανάσταση και η εξέγερση είναι μεθοδολογία κουμμουνιστική – αθεϊστική, των Κουφάρ, και όχι Ισλαμική όπως ξεκάθαρα είδαμε από το Κοράνι, την Σούννα και από τους σχολιασμούς των Ουλεμά.

Ο Προφήτης صلى الله عليه وسلم είπε:

«Όποιος θέλει να συμβουλέψει τον κυβερνήτη, τότε να μην το κάνει δημόσια. Να τον οδηγήσει σε ένα μέρος ιδιωτικό (και να τον συμβουλέψει). Εάν αποδεχτεί την συμβουλή τότε αυτό είναι υπέρ του, και αν δεν την δεχτεί τότε έκανε το χρέος του (αυτός που τον συμβούλεψε)». {Μούσναντ του Ίμάμ Άχμαντ, χαντιθ νο. 15359 και ας Σούννα,νο.1097 – Σαχίχ, αυθεντικό}

Διαβάζουμε επίσης σε αυθεντική ρήση τον Προφήτη صلى الله عليه وسلم να λέει:

«Από τις πιο σπουδαίες μορφές Τζιχάντ είναι να λες την αλήθεια στο πρόσωπο ενός άδικου κυβερνήτη» {Σαχίχ αλ Τζάμι’ι ασ-σαγίρ, από τον Άμπου Σαίντ αλ Χουντρι}

Στο πρόσωπο του κυβερνήτη, δηλαδή ιδιωτικά και όχι δημόσια.

Από τις ρήσεις αυτές προκύπτει ότι το να ασκείς δημόσια κριτική στον κυβερνήτη/ηγέτη δεν επιτρέπεται στο Ισλάμ για τον λόγο ότι αυτό φέρνει αναρχία, χάος και ταράζει τις ισορροπίες της κοινωνίας, όπως έχει αποδειχτεί πολλές φόρες (με το καλύτερο παράδειγμα τους αιρετικούς «Αδελφούς Μουσουλμάνους») στις Ισλαμικές χώρες. Αν θέλεις να πεις κάτι στον κυβερνήτη για να διορθωθεί τότε επικοινωνείς μαζί του με τρόπο ιδιωτικό (όχι δημόσια). Δεν απαγορεύεται να διορθώσεις το λάθος του, απαγορεύεται ο δημόσιος τρόπος και η δημόσια κριτική η οποία μπορεί να φέρει ταραχές, συγκρούσεις και βία.

Όλες αυτές οι πρόσφατες επαναστάσεις στις αραβικές χώρες, (Συρία, Τυνήσια, Λιβύη, Υεμένη, Αλγερία, Σουδάν, Ιράκ κτλ) από τις οποίες οι ψευδό-υπεύθυνοι της «Μουσουλμανικής» Ένωσης Ελλάδος δεν έμαθαν τίποτα, πρόεκυψαν από την λανθασμένη αυτή σκέψη, που υποστηρίζει την δημόσια κριτική (πορείες στους δρόμους) στον κυβερνήτη με την δικαιολογία ότι είναι τύραννος προς τον λαό. Και είδαμε όλοι που κατέληξαν αυτές οι κοινωνίες, στο να αφανιστούν και να σφαγιάζονται.

Καταστράφηκε το Ιράκ, η Συρία, η Λιβύη, τώρα επιχειρούν, όπως το 2011, να καταστρέψουν την Αίγυπτο. Εσύ ως Μουσουλμάνος θα συμμετέχεις σε όλο αυτό η θα ακολουθήσεις την Σούννα του Προφήτη σου; 

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد

Άχμαντ Μ.Ελντίν
Διπλωματούχος Ισλαμικής Θεολογίας
Τζαμί «Σάλαφ ους Σάλιχ» (Αρ Ραχμάν)
IslamForGreeks.org – AhmadEldin.blog

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Ψευτο-Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος: Οι μπαχαλάκηδες της Αραβικής Άνοιξης επανήλθαν στη πλατεία Συντάγματος – الرد على الثوار

Add yours

  1. Το Ιράκ αποτελείται από τρία μεγάλα τμήματα του πληθυσμού: Σουνίτες Αραβες(20% του πληθυσμού του Ιράκ και αποτελούν πλειοψηφία στο Δυτικό Ιράκ και σε ένα τμήμα του Βόρειου Ιράκ) ,Σουνίτες Κούρδοι(αποτελούν το 17% του πληθυσμού και αποτελούν την πλειοψηφία στο Βόρειο Ιράκ) και Σιίτες Αραβες(αποτελούν το 60% του πληθυσμού του Ιράκ και είναι πλειοψηφία στο Ανατολικό και στο κεντρικό Ιράκ).Προφανώς και υπάρχουν εντάσεις σεκταριστικες(μη ξεχνάμε πως στο Ιράκ μέχρι το 2003 κυβερνούσαν οι Σουνίτες Αραβες υπό τον Σαντάμ Χουσεϊν(παλιότερα στο Ιράκ κυβερνούσαν οι απόγονοι του Μωάμεθ που κυβερνούν και τώρα στην Ιορδανία) ενώ μετά κυριάρχησαν στη κυβέρνηση οι Σιίτες Αραβες πράγμα που διευκόλυνε την επέκταση του Ισλαμικού Κράτους του Ιράκ και της Συρίας(ISIS) στις περιοχές του Ανατολικού και Βόρειου Ιράκ που πλειοψηφούν οι Σουνίτες.Αν οι Σουνίτες Αραβες,οι Σιίτες Αραβες και οι Κούρδοι Σουνίτες δεν μπορούν να συνυπάρξουν ειρηνικά το καλύτερο θα ήταν το Ιράκ να διασπαστεί σε τρία κράτη (ένα Σουνιτικό Αραβικό, ένα Σιιτικό Αραβικό και ένα Κουρδικο) και να τραβήξει ο καθένας ειρηνικά όσο γίνεται τον δρόμο του.

Στο AhmadEldin.blog θεωρώ ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζεται, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υιοθετώ τις απόψεις αυτές. Το κάθε σχόλιο εκφράζει τον σχολιαστή και μόνο. Παρακαλώ πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Σχόλια με ύβρεις, ειρωνείες, προκλήσεις, χλευασμούς, θα διαγράφονται αυτόματα

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑